NemID medarbejdersignatur og Virk.dk

Hvis du har brug for hjælp til NemID medarbejdersignatur eller Virk.dk, kan biblioteket hjælpe dig.
Al kommunikation mellem det offentlige og virksomheder og foreninger med et CVR-nummer er nu digital og skal foregå på Virk.dk. Vi kan hjælpe dig med at komme i gang med selvbetjeningsløsningerne på Virk.dk, NemID medarbejdersignatur og digital postkasse.
 

Vi kan hjælpe med at:

• Bestille nyt nøglekort eller ny adgangskode
• Forny din digitale signatur
• Tildele rettigheder til indberetning
• Oprette den digitale postkasse
• Sende elektronisk faktura til det offentlige
• Ændre virksomhedsoplysninger   
• Oprette eller lukke din virksomhed
  
For at sikre at vi har tiden til at hjælpe dig, er det bedst at lave en aftale.
 
Kontakt Jesper Christensen på tlf. 55 88 41 58 eller Kate Svava Hansen på tlf. 55 88 40 22